Jump to content
Sign in to follow this  
wtf20007

Best Gumtree Ad Ever (One of the)

Recommended Posts

i am as well, but its had some thought put into this one

Share this post


Link to post
Share on other sites

i love this line:

 

I drove it to my last job interview and my employer handed me his résumé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Buy car.-$

2. sue seller for false advertising with misleading information that caused heartache for not being a relic of cultural significance.+$$

3. Sell car. +$

 

= $$$

 

Oh, and i chuckled, but i've seen much better ads than that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adds like this are so pathetic.

Seriously, I want to see the description not a lame ass story that some guy thinks everyone will love him for.

People try so hard on the Internet to be funny, but its so lame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhh

 

 

it was ok.

 

Ok mister 'i resigned with a letter because I wanted to become a butt pirate' :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhh

 

it was ok.

 

Ok mister 'i resigned with a letter because I wanted to become a butt pirate' :lol:

 

that bad boy of a resignation is still sitting in woolies mt gambiers night fill office. haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

I advertised a baby for sale on gumtree, received a call from police within 4 hours... Was only $10,000 what a bargain!

 

Never actually had a baby to sell, so I was essentially breaking gumtree rules.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, did you get any low ball offers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

government probably pays some *milkshake* to sit there looking for shit like organs and babys for sale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah no lowball offers, though the police officer who called me was none too impressed. Actually seemed really pissed off, which led me to believe he isnt allowed outside the office because he has some kind of mental handicap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

it was kinda funny at parts, but overall pretty shit

 

what really killed it was the fact that he wrote MUST SEE AD in the title and then directed people to his blog makes me think he's a a self absorbed moron who thinks he's a real funny *milkshake*

Share this post


Link to post
Share on other sites

this guy is abit of a tosser to promote himself with a link to his blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhh

 

it was ok.

 

Ok mister 'i resigned with a letter because I wanted to become a butt pirate' :lol:

 

that bad boy of a resignation is still sitting in woolies mt gambiers night fill office. haha

This is a story I wanna hear.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×